0.00 €
LV|RU|EN

Sākums

Piegādes informācija

Minimālā pasūtījuma summa - €20


operatori@lage.lv


Rekvizīti priekšapmaksai:
SIA „GB Piegāde”
PVN reģ. Nr. LV40103870639
Konta nr.: LV12HABA0551039716063
Maksājuma mērķa ailē lūdzam norādīt:
piegādes adresi, piegādes datumu un tālr. numuru
Vairāk informācijas »
0.00 €

Grozs ir tukšs

Aizmirsāt paroli?

Reģistrēties
Lai atjaunotu paroli, norādiet e-pasta adresi, kuru izmantojāt reģistrācijai. Mēs aizsūtīsim instrukciju ar tālākiem norādījumiem.
LV|RU|EN
Tehnisku iemeslu dēļ šobrīd pasūtījumus nepieņemam.


Piegādes servisa darba laiks:
18.11. līdz 20:00


Tehnisku iemeslu dēļ šobrīd pasūtījumus pieņemam tikai tiešsaitē.


Liela pieprasījuma dēļ
08.03. pasūtījumus no restorāniem nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.
Nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.


Liela pieprasījuma dēļ
02.09. pasūtījumus no restorāniem nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.


Liela pieprasījuma dēļ,
uz 31.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas pasūtījumus.
Pasūtījumus no restorāniem nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.
Tāpat nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Liela pieprasījuma dēļ,
uz 22.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas pasūtījumus.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Liela pieprasījuma dēļ,
uz 21.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas pasūtījumus.
uz 22.12. banketu produkcijas pasūtījumus ir iespējams pagatavot tikai pēc 18:00.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


5.05., 6.05., 7.05. piegādes serviss strādā līdz 20:00.


Tehnisku iemeslu dēļ īslaicīgi nepieņemam maksājuma kartes.


Tehnisku iemeslu dēļ līdz 13.03. būs ierobežots eksluzīvo toršu sortiments. Būs iespējams pasūtīt tikai sekojošos noformējumus: 8013, 8014, 8015, 8016, 8017, 8018.


Liela pieprasījuma dēļ
Pasūtījumus uz 8. martu nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.
Tāpat nebūs pieejami piedāvājumi: 2 PAR €12 un 2 PAR 1 CENU.
BRANČS būs pieejams tikai līdz 15:00


Liela pieprasījuma dēļ
1.septembrī restorānos nebūs pieejami pasūtījumi uz noteiktu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā, tāpat nebūs pieejami piedāvājumi: 2 PAR 1 CENU un BRANČS.
Tas neattiecas uz banketu produkciju.


Liela pieprasījuma dēļ
Pasūtījumus uz 8. martu nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.


Svētku laikā piegādes serviss strādā līdz 20:30


Restorānu pārslodzes dēļ,
piedāvājumu "MAKSĀ PAR 1 ĒD 3" un "DIVAS PICAS PAR 12 EIRO" nevar pasūtīt uz 8.03.,
kā arī uz 08.03. mums nav iespējas pieņemt pasūtījumus uz noteiktu laiku.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Ražošanas pārslodzes dēļ,
uz 23.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas pasūtījumus.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Ražošanas pārslodzes dēļ,
uz 30.12. un 31.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas un tortes pasūtījumus.
Tāpat nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.
31.12. pasūtījumus nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Ražošanas pārslodzes dēļ,
uz 30.12. un 31.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas un tortes pasūtījumus.
Pieejamas tikai ziemassvētku tortes.
Tāpat nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.
31.12. pasūtījumus nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Liela pieprasījuma dēļ
30.12. un 31.12. nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Liela pieprasījuma dēļ
24.12. pasūtījumus nebūs iespējams pasūtīt uz konkrētu laiku, tos pagatavosim tikai rindas kārtībā.
Tāpat 24.12., 30.12. un 31.12. nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Ražošanas pārslodzes dēļ,
uz 23.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas pasūtījumus.
Tāpat 23.12., 24.12., 30.12. un 31.12. nebūs pieejams piedāvājums 2 PAR 1 CENU.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Restorānu pārslodzes dēļ,
uz 31.12. nav iespējas pieņemt banketu produkcijas un pasūtījumus no Gan bei un D'arte restorāniem.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Restorānu pārslodzes dēļ,
uz 31.12. nav iespējas pieņemt pasūtījumus no Lage gastronomija.
Pasūtījumus no Gan Bei un D’arte restorāniem varēs veikt tikai rindas kārtībā
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.


Tehnisku iemeslu dēļ šobrīd pasūtījumus pieņemam tikai telefoniski.


Ja Jums neizdodas noformēt pasūtījumu internetā, lūdzam to darīt, zvanot uz: 67 225 225 29 900 600

PIEGĀDES SERVISA PIEŅEMŠANAS DARBA LAIKS
KATRU DIENU: 10:00 - 21:00

Lietošanas noteikumi

 

Pasūtīšanas process un piegāde

Kad esat izvēlējies atbilstošos produktus un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz "apstiprināt pasūtījumu", lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza. Tiklīdz pasūtījums ir iesniegts, mēs strādājam pie pasūtījuma un izmaiņas veikt nebūs iespējams.

Izmaiņas pasūtījumā vai atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja jūs vēl vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, ir iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru, lai uzzinātu, vai ir iespējams mainīt pasūtījumu. Negarantējam, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.

Maksājumu metodes apstiprināšana

Maksājumus varat veikt mājas lapā ar bankas karti vai Swedbank internet banku. Tāpat varat norēķināties saņemot preci ar bankas karti vai skaidrā naudā. Apmaksai ar bankas pārskaitījumu, lūgums sazināties savlaicīgi.

Preču atgriešana

Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.

Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz lage@lage.lv.

Naudu par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts pasūtījums 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma.

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma piegādi apņemamies veikt līdz 1:30h laikā, tomēr parasti piegāde tiek veikta līdz 1h laikā. 

Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana mums ir ļoti svarīga. Mūsu klientu apkalpošanas komanda, cik vien iespējams, cenšas āt palīdzēt atrisināt jebkuras problēmas, kas var rasties ar jūsu pasūtījumu. Jums iespējams sazināties ar klientu apkalpošanas centru ar mums sūtot epastu uz lage@lage.lv vai zvanot uz mūsu tālruņa numuru 67225225.

Sūdzības un atsauksmes

Ja jūtat, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu epastu lage@lage.lv. Labu vai sliktu atsauksmju pārskatīšana ir svarīga mūsu kvalitātes kontroles sastāvdaļa.

Pasūtījumu saglabāšana

Pasūtījums tiks saglabāts www.ganbei.lv apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.

Personas dati

Apzinamies savu atbildību datu vākšanā un apstrādē. Lai uzzinātu vairāk par to, kā Jūsu personīgā informācija tiek glabāta, iepazīstieties ar mūsu Privātuma politiku.